Participantes

Jana Pacheco Arte historialaria, antzerkigilea, eszena zuzendaria, interpretea eta proiektu eskuragarrien sortzailea da. Irudi dramaturgietan eta lankidetza-proiektu irisgarrietan espezializatuta dago, non inklusioa bere dramaturgien parte den.

James Ederra Artivista eta gizarte integratzailea La Máximan. Diziplina anitzeko artista. Gizarte esku-hartzearen sektoreko arte eszenikoen pedagogian espezializatutako interpretazio irakaslea. Cía enpresaren kide sortzailea. deBello. CFGSko Antzerki Antzezpen Tekniken Idazkaritza Akademikoa eta Gizarte Ikasgelako koordinatzailea da.

Foto Lola Lara

Lola Lara , 2016tik Teatraliako zuzendaria, *2006az geroztik jaialdiaren zuzendaritzan parte hartzen duen arren, ezinbestekotzat jotzen du jaialdiaren ikuskizunetako batzuk haur gor, itsu eta neurodibertsitatedunentzako lanak eskuragarri jartzea. Plena Inclusion, Once Fundazioa eta Fesorcam (Madrilgo Erkidegoko pertsona gorren Federazioa) elkarlanean, LSE, audio deskribapena eta eskuko programak irakurtzeko errazeko kodeetan eta kodeetan eskuragarri dauden tresnak hartzean lan egin du. piktogramak.

jamp Makila. ESAD Málagan lizentziatua. Aktorea, zuzendaria, antzerkigilea eta kultur kudeatzailea. 18 urte baino gehiago daramatza Gizarte Antzerkiko irakaslea, bizikidetza global inklusiboa sustatuz. Bere lana Neurodibertsitatean eta gorputza eta hitzik gabeko lengoaia oholtzan komunikazio modu gisa erabiltzean oinarritzen da. 2006tik Down Sindromea duten pertsonak Arte Eszenikoetan trebatu ditu Arribadown Antzerki Taldean. 2022an, “Escenautas: nabigatzaileak eszena” sortu, antzerki-kultura irisgarria eta hurbila sustatzeko, Cánovas Antzokiaren bidezko ekimena. 

Foto Lucía Miranda

Lucia Miranda Eszena zuzendaria, antzerkigilea eta arte-hezitzailea da, eta The Cross Border Project-en sortzailea da.

Artista-hezitzaile gisa, Espainia, Senegal, Frantzia, Etiopia, Bulgaria, Norvegia, Bolivia, Argentina, Uruguay eta Estatu Batuetako zentroetan hezkuntzan eta gizarte eraldaketan Antzerki Aplikatuko prestakuntza-proiektuak koordinatu eta bideratu ditu.

New Yorkeko Unibertsitateko Antzerki eta Hezkuntzako Masterra du (Fulbright Scholarship), Arte Eszenikoen Kudeaketan Masterra du ICCMU-Complutense Unibertsitatean eta New Yorkeko Lincoln Center-eko Zuzendariaren Laborategiko kidea da.

David Ojeda Sorkuntzaren eta irisgarritasunaren arloan Espainian liderretako bat da. Zuzendaria izan du, RESADeko Eszena Zuzendaritzako arduraduna, El Tingaleo konpainia irisgarria zuzendu du hamar urte baino gehiagoz, eta gaur egun Palmyra Teatro konpainiako zuzendari artistikoa da, zeinaren ikuskizunak guztiz eskuragarri baitaude emanaldi guztietan. 2017az geroztik, Carlos II Unibertsitateko Ikerketa Taldean parte hartu du, Aniztasun Funtzionala Birpentsatuz.

Madrid Destino sozietate publikorako zentzumenezko irisgarritasun zerbitzuen hornitzailea. Madrilgo Udala, Eguberrietan eta Hiru Erregeen Alardea, Veranos de la Villa bezalako kanpaina ezberdinetan edo Teatro Circo Price bezalako espazioetan neurriak txertatzeko.

Gaur egun Dantza Konpainia Nazionalaren errepertorio osoaren irisgarritasuna diseinatzen. 2021ean, ikusmen urritasuna duten pertsonentzako audio-gida eskuragarria egiten du Dubaiko EXPOko Espainiako Pabiloian.

Foto Marco Pavía

Markoa Paiva, Aktorea eta antzerki zuzendaria da. Hainbat erakundetan lan egin du, besteak beste, Lisboako Doña María II Antzoki Nazionalean, El Bandon, LAMA (Algarveko Arte eta Komunikabideen Laborategia), Helena Sá y Costa Antzokian, etab. Gaur egun, Crinabel Teatro proiektuaren koordinatzaile artistikoa da eta Terra Amarela, Sorkuntza Artistiko Inklusiborako Plataformaren sortzailea da, zeinak bere lana kultura irisgarriaren eta praktika artistiko inklusiboen inguruan garatzen du.

Javier Jimenez. Antzerkia Irisgarria, 20211. urtetik kultura desgaitasuna duten pertsonei hurbiltzeko lanean ari den ekimena, antzoki, konpainia eta jaialdietako irisgarritasun zerbitzuak eskainiz.

Gabriela Martin León Psicobalet Maite León Fundazioko presidentea eta zuzendari artistikoa da, eta familia-proiektuak zuzendu ditu, hala nola surrealismoa, A sea of dreams eta Jet Lag, non inklusioa eta irisgarritasuna dramaturgiaren parte diren, eta inklusioa gisa aurkezten den. ezinbesteko elementu sortzailea.    

Paqui Romero. Nerabezaroa dantzaren munduan mugimenduaren esplorazioari eskaini eta Daidee Velozekin batera antzerki arloan sartu ondoren, bere ibilbide profesionala Raúl G. Figueroarekin hasi zuen. 2010-2014 bitartean prestakuntza anitza eta bizia laburtu zuen, zeinetan mugimendu espresiboaren, interpretazioaren eta konposizio eszenikoen ezagutzan sakondu zuen.

Foto Vanessa San José

Vanessa San Jose. Madrilgo Helmuga, Kultura, Turismo eta Negozioetako Irisgarritasun eta Inklusioaren Arduraduna Madrilgo Udaleko Kultura, Turismo eta Kirol Arloaren menpeko Sozietate Publikoa. 2017an administrazio publikoan sartu zenetik garatzen, besteak beste, irisgarritasun unibertsaleko ekintzak eta politikak diseinatzea, proposatu eta koordinatzea modu transbertsalean udal kanpainen eta ekitaldien kultur programazioan, hala nola San Juan Jaiak Isidro, Veranos. de la Villa, Argiaren Jaialdia, Gabonak eta Madrilgo Udalaren Alardea, baita udal enpresak kudeatzen dituen zentro eta espazioetan ere; Espainiako Antzerkia, Fernán Gómez. Conde Duque Kultura Garaikideko Zentroa eta Price Circus, besteak beste.

Aholkulari eta prestatzailea da, hogei urte baino gehiagoko esperientzia duena, irisgarritasun unibertsalaren eta kognitiboaren ikuspegia modu transbertsalean txertatzen hainbat motatako proiektuetan, pertsona GUZTIEN inklusioa eta partaidetza bermatzeko. Zure laguntza beharrak edozein izanda ere, KULTURAN edo gizarteko beste edozein arlotan.

Lola Robles Aktore itsu bat da, eta Lucía Miranda, Jana Pacheco, David Ojeda eta Pont Flotanat bezalako konpainiek zuzendutako proiektu inklusibo eta irisgarrietan lan egin du. Bere hitzaldi positiboak erreferentzia gisa balio izan du proiektu inklusibo eta irisgarriekin lotutako aktore eta aktoreen profesionalizazioaren alde lan egin nahi duten desgaitasuna duten pertsona askorentzat, batez ere irisgarritasuna sormen-elementu gisa ulertu beharra sustatuz.  

Irene Salas. Dinamizatzailea, gizarte-irakaslea, hiri-dantza dantzaria eta Teatro del Lazzi konpainiaren bazkide sortzailea, non Commedia del Arteko irakasle gisa espezializatua, emakumeek arte eszenikoetan duten papera goraipatzen.  

María José Frías (Títeres de María Parrato konpainiako zuzendari artistikoak ikuskizun ugari zuzendu ditu, non pertsonaiek ezintasun fisikoren bat duten, eta irisgarritasuna ikuskizunaren funtsezko atala den.  

Marisa Bugarolas Sormen eta pedagogia prozesu inklusiboen koreografoa, irakaslea eta ikertzailea da. Ruedapies Danza plataformako zuzendaria 2005etik. Madrilgo Carlos III.a Unibertsitateko REdiArt XXI ikerketa taldekoa da. Gaur egun, sorkuntza artistikoa eta Alacanteko Dantza Kontserbatorioko irakaskuntza uztartzen ditu Gizarte, Hezkuntza eta Ongizate Dantza ibilbidean.

Monica Lamberti  Aktore herren gisa definitzen du bere burua. Arte Ederretan eta Arte Eszenikoetan trebatu zen komedia, vaudeville, drama, Clown espezializatua. Sorkuntza artistikoko hainbat beka jasotzen ditu Matadero Madrilen aniztasunaren inguruan esku-hartzeak garatzeko, horietako bat Spoiler, berak ekoitzi eta egiten duen bidaia sentsotemporal bat. 

Ana Robles Lunaren ama da, aniztasun funtzionala duen 10 urteko neska bat. Hitzik gabeko pertsonentzako komunikazio sistema alternatibo edo handigarrietan eta Irakurketa Errazeko literatura eta arte testuen egokitzapen prozesuetan aditua da.  

Geografian eta Historian Lizentziatua Malagako Unibertsitatean eta Museologian Masterra l'École du Louvren (Paris, Frantzia), 2000. urtean hasi zen erakusketa eta museoko teknikari lanetan.

Ana Belen Castillo Kazetaritzan lizentziatua da Malagako Unibertsitatean, bere alde profesionala garatu du, prentsan, irratian eta telebistan, hala nola Diario Sur, Agencia EFE, Cope Málaga eta PopularTV eta Canal Málaga non edukien sortzaile gisa lan egin duen hedabideen bitartez. 14 urtez.URTE,zuzendari eta aurkezle gisa. Bigarren amatasunetik, 2019an Supercapaces programa jarri zuen abian, eta bertatik haurren aniztasun funtzionalari ikusgarritasuna ematen dio familien eta protagonisten, neska-mutilen ikuspegitik.

Ginni Manning Erresuma Batuko Liverpooleko antzerkigile, antzerkigile eta idazlea da.

Liverpool Everyman-en antzerkigileen garapen programako parte-hartzaile gisa hasi zuen bere ibilbidea. Harrezkero, bere lanak estatuko eta nazioarteko aretoetan eman dituzte. Inklusioa sorkuntza prozesuaren hasieratik kontuan hartu behar dela uste du eta haur guztiek arte eszenikoez goza dezaketela bizi diren mundua ulertzen badugu.

Vicky Irlanda , Daryl Beetonekin batera, IIAN sortu zuen 2008an, ASSITEJ sare bihurtu zena 2014an. Haur guztiek arte eszenikoetara sartzeko eskubidea dutela uste du.
Aktore, idazle, ekoizle eta zuzendaria izan da YPTn. 14 urtez Londresko Polka Theatreko AD izan zen eta telebistan eta irratian ere lan egin du.

Gaur egun ASSITEJ UK eta ASSITEJ Internationaleko ohorezko kidea da

Maria Solanas. Entzumen eta Hizkuntza eta Hezkuntza Bereziko diplomatua
Madrilgo Unibertsitate Konplutensea. Interpretazio ikasketak Réplika Teatro-n eta Zuzendaritza eszenikoa RESADen. Adimen urritasuna duten pertsonekin hezitzaile gisa lan egiten du 1998tik, Fundación Occupational Center-en.
Tutoretza eta Etxebizitza Babestua.
Gaur egun AMP elkarteko Lanbide Zentroan hezitzaile gisa lan egiten du eta entitatearen Kultura programaren arduraduna da. Hamar urte baino gehiagoz, urritasuna duten eta ez duten aktore eta aktorez osatutako Atoyaderos antzerki konpainia zuzendu du.

Enrique Cabrera. Aracaladanza konpainiako zuzendari eta koreografoa. Familia publikoentzako dantza ikuskizunen kontzepzioan aitzindaria, bere lanak arreta erakarri du Europan eta Asian, non sormen erreferente eta arte eszenikoen publiko berriak sustatzeko lanetan abangoardian bilakatu den. 

Haren obra eszenikoak Europako eta Asiako antzoki entzutetsuenek koproduzitu dituzte, milaka ikuslek ikusi dituzte, kritikaren faborea lortu eta sari garrantzitsuak lortu dituzte.

heliot baeza. Sevillako Mobile Dance Creation Center-en trebatutako dantzaria, Konpainian 2006an hasi zen lanean. Antzezleen parte izan da. de"Sometimes” (2006), “Descompasaos” (2008) “Give me a Second” (2011) “Una Ciudad Encendida” (2012) “En Mis Cabales” (2012) Company-en. José Printzea,"Ezagutu eta agurtu (dantzan duzunean zu bezalakoa izan nahi dut)” (2014), "El Espejo” (2015), pieza laburra Escena Mobileko IX. Jaialdian estreinatu eta Tetuan Barrutiko Koreografia Lehiaketan (Madril) hiru sari jaso zituen: Espainiako Dantza Koreografia Onenaren saria. Vanesari Aibar 'Dantzari nabarmena' onena eta 'Silvestre La Muela' Sorkuntza Espazio Saria. 2018an estreinaldiak 'Gorputzen jaia' Canal Antzokietan. Urte honetan bertan estreinatuko daHelliot' (Dantza garaikideko bakarkakoa publiko askorentzako) eta horregatik dantzari onenaren Escenarios de Sevilla Saria irabazi zuen. 

Haur eta gazteentzako arte eszenikoei lotutako gizarte edo kultur eragilea zara?

Erregistratu erabiltzaile gisa eta sortu zure agente profila haur eta gazteentzako arte eszenikoetan inklusioaren eta irisgarritasunaren inguruko sare honetan sartzeko. <br>Ikuspegi inklusibotik haur eta gazteen arte eszenikoen sektorean lan egiten duten eragileen aniztasuna (enpresak, artistak, entitateak, sozialak, espazioak, arte eszenikoak, proiektuak...) ikusgarri egin nahi dugu.

1- Erregistratu erabiltzaile gisa

2- Sortu agente bat

3- Ikuskizunak, baliabideak, berriak igo

(Laster izango dira proiektuak eta bestelako edukiak)

euEU
Saltatu edukira